Променад Груп – Реєстрація ФОП в Україні
Реалізовувати свої ідеї, а не працювати за чиєюсь вказівкою, самостійно планувати свою зайнятість дозволяє реєстрація ФОП (фізична особа підприємець). І хай Вас не лякає удавана важкість цих дій. Потрібно лише грамотно слідувати всім інструкціям і мати запас часу, так як в кожній інстанції Вас зустріне черга з бажаючих зареєструвати підприємницьку діяльність або закрити ФОП. Якщо ж Ви цінуєте свій час, варто звернутися до спеціалистів, котрі надають подібні послуги. Це вбереже Вас від помилок при подачі документів і зекономить Ваш час.
ВАРТІСТЬ РЕЄСТРАЦІЇ ФОП:
ПОСЛУГА | CТРОК РЕЄСТРАЦІЇ | ВАРТІСТЬ |
РЕЄСТРАЦІЯ ФОП | 24 години | 1000 грн. |
* Додатково оплачується нотаріальна довіреність.
Самостійна реєстрація
Швидко зареєструвати ФОП (відкрити ФОП) самостійно дуже важко. Потрібно не тільки ретельно підготувати комплект документів для держ.реєстратора і податкової, а й мати можливість тривалий час стоят в чергах і їздити в різні частини міста для здачі або отримання документів. Введена практика “Єдиного вікна” і відкриття Центрів по наданню послуг підприємцям значно полегшили життя початківцям і діючим представникам малого і середнього бізнесу, але не позбавили від бюрократичних зволікань.
Як визначитись з видами діяльності підприємцю?
Ви можете обрати один основний і декілька додаткових видів діяльності. Але не думайте, що так легко буде охопити максимальний спектр можливих занять. По-перше, на різні види діяльності передбачена різна система оподаткування (далеко не всім можна займатися на єдиному податку). По-друге, деякі види діяльності підлягають обов’язковому ліцензуванню. По-третє, якщо Ви захочете внести зміни в види діяльності, то за це вже необхідно буде платити обов’язковий збір.
Щоб не заплутатися в цих хитросплетіннях, звертайтесь до наших спеціалістів, котрі зможуть максимально точно подібрати Вам види діяльності з урахуванням Ваших очікувань і можливостей, а також визначити найбільш відповідну систему оподаткування.
Які документи потрібно мати для реєстрації ФОП?
Якщо Вам більше 18 років, достатньо буде громадянського паспорту або паспорту іноземця, ІПН (картка платника податків) і заповненої картки на державну реєстрацію физичної особи підприємця. Звичайно, Ви вже повинні визначитися з видами діяльності і знати відповідні коди видів діяльності (КВЕД).
Ці документи подаються в державну реєстраційну службу Міністерства юстиції. Закон передбачає можливість подачі документів по фактичному місцу проживання, але реєстрація буде все рівно по вказаній в паспорті адресі.
Що робити після реєстрації ФОП
Після реєстрації Ви отримаєте “Витяг з реєстру” – Виписку з реєстру юридичних і фізичних осіб підприємців.
Далі Вам потрібно остаточно визначитися з системою оподаткування і подати відповідну заяву в податкову (її можна подати державному реєстратору разом з карткою).
Після цього залишаться техничні питання: придбання та реєстрація Книги обліку доходів або, в залежності від системи оподаткування, Книги обліку доходів і витрат і, якщо в цьому є необхідність, виготовити печатку і відкрити рахунок в банку.
Реєстрація без особистої участі
Зареєструвати ФОП може і довірена особа підприємця. Для цього необхідно нотаріально оформити і завірити довіреність на представлення Ваших інтересів в органах юстиції, банках і фіскальних установах. Довіреною особою можуть виступати Ваші знайомі або агентства і підприємства, котрі спеціалізуються на подібній діяльності.
Як уникнути помилок при реєстрації фізичної особи підприємця?
Як бачите, в питаннях реєстрації ФОП є багато підводних каменів, розібратися в яких людині доволі важко, а іноді і попросту страшно.
Тому не варто відкладати справу в довгий ящик – звертайтесь до нас. Ви отримаєте відповіді на всі питання і реальну допомогу в реєстрації ФЛП/ФОП/СПД в слідуючих напрямках:
– Повний юридичний супровід за питаннями реєстрації і вибору оптимальної системи оподаткування.
– Консультацію по реєстрації/відкриттю ФЛП/ФОП/СПД.
– Допомогу у підборі оптимальніх кодів діяльності.
– Реєстрація ФОП і підприємств всіх форм власності і отримання Виписки з реєстру.
– Реєстрація в фіскальній службі Книги обліку (доходів або доходів і витрат).
– Консультації з приводу підготовки і подачі звітності.
– Допомога в оформленні печатки (якщо потрібно).
– Допомога в отриманні електронного цифрового підпису.
– Допомога в відкритті рахунку в банку.